Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EU Salg uden moms

+1
Den nuværende rapportfunktion for EU Salg uden moms er desværre sat forkert op så filtrækket ikke kan bruges videre til rapportering til SKAT. Det er jo den eneste grund til at man laver trækket (og årsagen til at funktionen er lavet til at starte med), så kunne det ikke være en ide at få rettet filtype og formatering så det bliver brugbart?
i Forslag » Moms af (130 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Morten

Rapporten er lavet så man kan få et overblik over hvilke EU kunder man har solgt til en given periode - hvad er der galt med formatet siden at det ikke opfylder det behov? og hvilken filtype og formatering ønsker du rapporten i?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Tak for dit svar.

Du kan se filkravene lige her:

https://skat.dk/skat.aspx?oid=392

Vh Morten
hej Morten

Vi har det med i vores overvejelser,  så jeg tænker det er noget der kommer i løbet af de næste 6-12 mdr.

mvh Tabita

hej Morten

Jeg har en god nyhed :) Rapporten Salg til EU er nu forbedret, så man kan trække en csv-fil ud i et format der kan uploades på SKAT.dk. 

Jeg håber du vil blive glad for denne løsning og at det vil lette dit indrapporteringsarbejde.

Skriv endelig til os igen her på Forum, når du får andre gode ideer som kan komme mange brugere til gavn.

Læs om de nyeste forbedringer via HJEM:

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Hvor er det man kan få EU-salg ud som CSV fil - jeg synes ikke lige jeg kan spotte det? :)

/Awa

Hej Awa

Du henter filen i menuen Rapporter - Moms - Salg til EU.

Søg perioden frem og lige under overskriften finder du den blå knap: Hent fil til indrapportering.