Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Årsafslutning

+7
I forbindelse med klargøring af årsafslutning ville jeg synes det var mega nice, hvis man fra et felt kunne bestille alle "udtræksrapporter", som er relevant for årsafslutning samt revisors gennemgang. Det samme kan jo i princippet bruges for månedsafslutning, hvorfor det giver ekstra meget værdi.

Excel produkterne kunne være nedenstående - men I kender jo i princippet selv bedst hvad der laves flest udtræk på.

Det kunne være en liste over mest anvendte udtræk med udvalgt periode/ultimo dato for balanceposter, hvor man kunne klikke til og fra hvad der var aktuelt. Det sparer arbejde og øger overblikket over standardfunktioner (god reklame for jeres eget system)

- råbalance

- vareliste - præsenteret med værdi i finanskonto

- debitorliste - præsenteret med værdi i finanskonto

- kreditorliste -præsenteret med værdi i finanskonto

- Åbenstående kreditorposter

- Åbenstående debitorposter

- Åbentstående bankposter

- salgsstatistik

- købsstatistik

- bankafstemning

- Lønafstemning (mangler at blive lavet til faste samarbejdspartnere)

- momsafstemning

- Momsindberetninger, herunder EU salg

- nøgletalsanalyse

Med venlig hilsen

Anne Marie
i Forslag » Årsafslutning af (210 points)
Super god idé.

2 Svar

Hej Anne Marie

Tak for dit indlæg. Jeg synes det er et rigtigt godt forslag og vil meget gerne lade det stå en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
hej Anne Marie

Ved seneste gennemgang af forslagene i Ønskebrønden har vi i Forumteamet valgt ikke at gå videre med dette i denne omgang. Vi modtager virkelig mange gode ideer og derfor er udvælgelsesprocessen knivskarp.

Jeg har dog gemt dit forslag så vi kan tage det frem når vi på et tidspunkt sætter fokus på rapportering og udvikling af dette område.

Alt input er værdsat også det vi ikke går videre med og derfor må du endelig skrive til os næste gang du har en ide :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)