Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af dato ved bestilling i Lagermodul

+1
Hejsa

Jeg har det lidt anstreng med, at datostyringen på lagermodulet adskiller sig fra faktureringsmodulet, når man bestiller.

Hvis jeg fx. har lavet en faktura-kladde, som jeg vælger at sende ud en uge senere, så vil systemet gøre mig opmærksom på at faktureringsdatoen ikke er den samme som den aktuelle dato.

Er det derimod en lagerbestilling, giver systemet ikke den advarsel.

Vi har mange leverandører, og et ret stort lager, så vi laver løbende lagerbestillinger, som vi samler op på. Dvs. vi bestiller ikke samme dag som vi begynder at arbejder på bestillingen. Det betyder at når vi sender en bestilling, har vi arbejdet på bestillingslisten i 1-2 uger. Og hvis vi så sender den afsted til leverandøren uden at ændre datoen, så vil det være den dato bestillingskladden er oprettet der er bestillingsdatoen. Og det er misvisende.

Vi kan selvfølgelig bare ændre datoen manuelt... men det er ret nemt at glemme... og når I nu har funktionen oprettet på fakturadelen, kan I vel også nemt oprette den på lagerbestillingen?

Giv det en tanke :-)

Mvh

/ Lars
i Forslag » Salg af (560 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Lars

Tak for dit indlæg som jeg synes giver rigtig god mening. Jeg vil lige lade det stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer/ønsker om dette.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder, så vi vælger at prioritere dem som kommer flest kunder til gode, men du hører i hvert fald fra mig, når jeg ved noget mere

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
hej Lars

Nu er der gået et par måneder og der er ikke andre brugere der har givet udtryk for samme problematik, så vi gør ikke noget ved sagen på nuværende tidspunkt, men jeg deler dit input med teamet der står for udvikling af Lagermodulet, så kan det være det bliver en realitet i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)