Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kladdeposteringer

+4

Forslag/Input. Når man laver en postering i kladde i en periode, der er spærret kan der så ikke komme en feature, hvor man godt kan gemme posteringen (lidt ligesom når man bogfører en postering, der ikke balancerer - så kommer der en rød markering/advarsel). For lige nu skal man enten annullere indtastningen eller skifte datoen til en åben periode -> åbne perioden man oprindeligt ville bogføre i -> tilbage og rette datoen og SÅ bogføre. Blot et input.

i Forslag » Bogføring af (190 points)
status opdateret af 🔒
Rigtigt godt forslag.

4 Svar

Hej Line

Tak for dit indlæg

Jeg vil lige lade det stå åbent i en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer/ønsker om det.

Du hører fra mig når jeg ved lidt mere

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Line

Hvor ofte oplever du at du opretter posteringer i en lukket periode?

Der er kun en enkelt bruger der har givet udtryk for samme ønske, så jeg tænker ikke at udfordringen er meget udbredt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita, 

Vi oplever det ofte, da vi i vores team er flere mennesker, der arbejder på vores selskaber. Når bogholderen har meldt måneden færdig lukker de måneden. Når controllerne laver controlling på måneden kan der ske at være posteringer, der skal foretages på den måned bogholderen netop har meldt færdig - og det er særligt hér behovet opstår for at kunne bogføre posteringen færdig på trods af, at perioden er lukket.

Det vil derfor give mening, at man i posteringen kan lave denne færdig og derefter gå ind og åbne perioden op. Det andet giver rigtig mange tryk, fordi e-conomic først advarer om, at perioden er lukket, når man vil gemme posteringen - og det kan man ikke og er derfor nødt til at ændre datoen eller slette det indtastede for så igen at rette det, når perioden er åben igen.

Det ville for os skabe et bedre flow, hvis man kan gemme posteringen på trods af, at perioden er lukket. Ligesom med en postering, der ikke balancerer.

Hej Tabita

Ja, jeg låser også hver måned, når vi har bogført den færdig. Desværre sker der det, at jeg får en faktura fra en leverandør efter afslutningen af måneden (selvom jeg prøver at huske at tjekke alt) i forbindelse med en automatisk betaling via kort i banken eller en regning, jeg selv skal huske at downloade (f.eks. varme).

Det ville være en stor hjælp, at jeg kan lave posteringen færdig, så jeg ikke behøver at lave al tastearbejdet igen. ELLER at systemet ikke tillader mig at skrive en dato i en låst periode inden jeg når videre i tastearbejdet. :-)

Vh Helle
Hej igen.

Jeg lægger forslaget til overvejelse i Ønskebrønden for at give flere brugere chancen for at give feedback, angående dette.

Hver kvartal udvælger vi ideer fra Ønskebrønden til implementering og andre bliver fravalgt igen. Så lad os se hvad fremtiden bringer for dette forslag :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Line

Ved seneste gennemgang af forslagene i Ønskebrønden har vi valgt ikke at gå videre med denne ide. Den er absolut god, vi modtager bare virkelig mange gode forslag så udvælgelsesprocessen er knivskarp.

Her kan man måske kigge nærmere på arbejdsgange, for hvis I ofte oplever at der er behov for at genåbne spærrede perioder, så kan man overveje at kigge på om perioderne lukkes for hurtigt?

Alle ideer er værdsat, det er som sagt blot et lille nåleøje at kommer igennem, men skriv endelig næste gang du sidder med en god ide :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)