Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vis af igangværende fakturaer

+1
Gør det muligt at vise en kolonne med brutto beløb , ved igangværende fakturaer - når man skal afstemme fakturaer overført fra eksternt system (Magento), ser man kun netto beløbet (unden moms), men når man skal afstemme med f.eks betalingsudbyder er man nødt til at åbne hver enkelt faktura for at set brutto beløbet (incl moms). Dette er meget tidskrævende når man har mellem 50 og 100 fakturaer om dagen der skal afstemmes.
i Forslag » Salg af (320 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg er med på, hvad du gerne vil. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvorfor du skal afstemme dem. Som jeg forstår det, så får du faktura fra Magento. De lander i e-conomic. Så langt, så godt. 

Kan du ikke prøve at uddybe, hvorfor de skal afstemme her og hvad de skal afstemmes op i mod? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej,

vores fakturaer bliver overført fra Magento webshop, og jeg stemmer af mod Epay betalingsportal - her har vi de godkendte betalinger som afstemmes med fakturaerne, men da da fakturalisten kun viser beløb ex. moms skal jeg åbne hver enkelt faktura for at få beløbet incl. moms , for at sammenholde det med betalingerne i Epay.
Forslag af (320 points)

Hej igen, jeg beklager den lange svartid. Den er smuttet på min side.

Så du tjekker lige alle faktura fra Magento inden de bogføres fordi du er bange for at der er sket en fejl. Er det rigtigt forstået?

Og hvis det er rigtigt. Er der fejlen så et udtryk for menneskelig fejl ved indtastning eller en systemfejl? 
Jeg spørger fordi vi ikke i denne omgang kommer til at udvikle den mulighed du efterspørger, men jeg vil gerne hjælpe dig så godt jeg kan ud fra de ting muligheder vi har i dag. 
Et eksempel kunne være at eksportere det hele ud i excel og gange momsen ind i beløbet og afstemme derfra. Det tager ikke ret lang tid. 
Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør det, så siger du bare til! 

Rigtig god weekend smiley