Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




nummerplade felt i km penge opgørelsen

0
Hej

Er ikke helt klar over om det er bogføringsmodulet. Men det er i projekter og km penge afregning.

Det undrer mig der ikke er et felt til at skrive nummerpladen på bilen man har kørt i. Det er et krav fra SKAT for at man kan få de skattefri km penge at der opgøres hvilken bil km er kørt i. og jeg ved fra Acubiz og SAP at der er et felt til bil nummerpladen.

Vi omgår manglen ved faktisk at skrive nummerpladen i et af adressefelterne, hvilket gør der bare er meget lidt rodet information i det ene felt.

Jeg håber hvad jeg skriver giver mening, ellers vend gerne tilbage.
lukket
i Forslag » Bogføring af (150 points)
lukket af
hej Brian

Ved seneste gennemgang af forslagene i Ønskebrønden kunne vi se at dit forslag har ligget til afstemning i ca. 6 mdr. uden at få stemmer fra andre brugere med samme behov, så vi har valgt at prioritere andre ideer i denne omgang.

Dit input er altid velkommen og værdsat så skriv endelig en anden gang du har en god ide.

1 Svar

 
Bedste svar

hej Brian

Tak for dit input. 

Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden så andre brugere kan stemme på det. 

Er det så i dette vindue du ønsker mulighed for at udfylde nummerplade?

Eller hvor giver det mest mening?

Hvert kvartal udvælger vi ideer fra Ønskebrønden og implementerer ca. 10 af disse i programmet, så hvis dit forslag får opbakning fra andre brugere med samme behov, kan det være i laver det i løbet af året :)

Kig selv forbi Ønskebrønden og giv din stemme på de forslag du helst ser gennemført.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
valgt som bedste svar af
Ja, det er dette vindue. For nummerpladen relatere sig til det antal kørte km.
Tak for svar :)
hej igen Brian

Vi sidder lige og danner os et overblik over ideerne i Ønskebrønden og for evt. at gå videre med dit forslag, så vil det være dejligt med lidt input til hvor det vil give størst værdi at du kan se nummerpladeoplysningerne, udover på selve feltet til indtastning af km.

mvh Tabita
Hej Tabita

Jeg kender ikke umiddelbart programmet bagved jeg brugerinterface, men som jeg ser det, vil et indtastningsfelt til reg. nr. under km feltet give mening.

mvh

Brian
Ok så du har ikke brug for at den nummerplade vises andre steder end ved selve registreringen af KM?