Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk eksport af betalinger til bank

0
Vi er netop startet på E-conomic og har integration til vores bank (Lån & Spar) med Smart Bank. Med Smart Bank har vi løbende fået bankens kontoudtog indlæst til bankafstemning i E-conomic. Det fungerer fint og uden omkostninger.

Vi ønsker også at få automatiseret processen omkring betalinger, så betalinger fra E-conomic (fra leverandørfakturaer) automatisk bliver sendt til banken. Da jeg troede, at det ville kunne lade sig gøre med en BankConnect aftale, har vi (mod et større gebyr) fået sådan en oprettet hos vores bank.

Jeg kan imidlertid ikke se, at du fungerer. Er det ikke muligt at få betalinger automatisk overført? Hvis nej, er det noget, der arbejdes på at få lavet i E-conomic? Eller skal jeg bare annullere vores BankConnect aftale?

Mvh. Morten
i Spørgsmål » Bank af (120 points)

1 Svar

hej Morten

Tak fordi du skriver.

Pt. er der i e-conomic ikke en funktion der gør det muligt at danne betalinger direkte til banken. Det er noget vi har i vores fremtidsvisioner, men endnu ikke nogle konkrete planer om.

Når det engang bliver lavet tænker jeg det bliver en del af Smart Bank løsningen og der dermed ikke vil kræve BankConnect.

Hvis du ønsker dig løsningen allerede nu kan du opnå dette med vores integration til November First. Du finder den løsning i Market ved at søge på November. Se her hvordan det fungerer

Som konklusion kan jeg slå fast at du IKKE får behov for at betale til en BankConnect aftale, så det kan du melde af og spare pengene på :)

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)