Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forskellig skrifttype på varenavn

0

Hej
på vores lager har vi en masse varer som kører under sammen varenr. men har en forskellig størrelse

dvs. at vi ændrer i teksten når vi lave en ordre / Følgeseddel / tilbud / faktura mm

Kan det virkelig passe at man ikke kan ændre mere i layoutet under Kolonner ?
jeg kan ikke forstå at man under varenavnet IKKE kan få lov at lave den fed kursiv eller understreget,
Eller lave en adskillelse ved hver enkelt vare ( linieskift) som man kan lave i top og bund.
Det gør det svært at adskille hvad der hører til hver enkelt vare nummer, ( i det tilfælde man har mere tekst på )

 

i Forslag » Lagerstyring af (160 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Hvis du har Lagerstyring på din aftale, kan du oprette dine varer med varianter så du slipper for at ændre vareteksten når du laver din faktura. Jeg vedhæfter et link her https://wiki2.e-conomic.dk/tillaegsmoduler/lager/varer/kategorier/

Hvis du vil have mere afstand mellem dine varer på fakturaen, kan du oprette en tom linje mellem dem, når du opretter den

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

jeg har skrevet med jer om det med den ekstra varelinie flere gange.
Det er for besværligt når man skal oprette en ny hver gang

MIT ØNSKE er at man kan få lov til at lave en eller anden form for Separation af varelinierne, enten som jeg skrev med fed skrift af varen når den oprettes, eller ved at det blev adskilt med en streg. Det går for meget ud i et, så man ikke kan se hvad der hører til hvilken linie.
Forslag af (160 points)