Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox - zoom på bilag slåes fra

0
Vi er 5 her i firmaet, der bruger smart inbox for vores regnskabskunder. I smart inbox så vi meget gerne at zoomfunktionen blev slået fra. Som et minimum burde den være slået fra, når man beder om at få åbnet bilaget i nyt vindue. Den hjælper ikke, men er en kilde til irritation i den daglige bilagshåndtering. Istedet er mit forslag, at der er en zoom knap man kunne trykke på, hvis man ønskede at se bilaget større.

vh Klaus Schaumburg
i Forslag » Bilagshåndtering af (190 points)

2 Svar

hej Kim

Tak for dit input.

Jeg lader dit forslag ligge en månedstid så jeg kan se hvordan feedback er fra andre brugere af inboxen og så vender jeg tilbage til dig :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Klaus

Dit forslag har ligget på forum i knap 2 mdr og zoom funktionen er åbenbart ikke generelt til super stor irritation for vores kunder generelt for ingen har givet kommentarer eller stemmer. Og jeg lover dig at folk er hurtige til at brokke sig når noget er træls ;)

Indtil videre må du og dine 4 kolleger altså leve med zoomfunktionen som den er og hvis vi så pludselig får mange henvendelser om dette så tager vi det selvfølgelig med i vores overvejelser igen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)