Automatiske afdelingsnumre i Smart Inbox

+2
Jeg har et par kunder, hvorpå der anvendes afdelingsnumre. En ting ville være rart, hvis systemet kunne aflæse, hvortil varerne leveres, og derudfra sætte en afdeling på - eller at man kan oprette mapper, hvorpå man "tilvælger" et afdelingsnummer.

Nu har jeg 300 bilag i en mappe, som jeg sætter afdeling 100 på - bagefter har jeg så 360 bilag i en anden mappe, som jeg skal sætte afdeling 200 på - og så har jeg lige selve inboxen med 365 bilag, som også lige skal have et afdelingsnummer på!

Meget af det er jo læst i forvejen, så man kun skal tilføje afdelingsnummeret - men det ville være rart bare at kunne klikke "Opret ny postering"...
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (260 points)
opdateret af

1 Svar

hej Tina

Tak for dit input. Jeg kan godt se det er et stort arbejde du er i gang med.

Det er et godt forslag du er kommet med og jeg lægger det i Ønskebrønden så andre kunder kan stemme på det.

Hvert kvartal udvælger vi nogle ideer fra Ønskebrønden til implementering i programmet og andre sorteres fra igen.

Så vi må se om der er opbakning fra andre brugere til at gennemføre dit forslag.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (28.5k points)