Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatiske afdelingsnumre i Smart Inbox

+4
Jeg har et par kunder, hvorpå der anvendes afdelingsnumre. En ting ville være rart, hvis systemet kunne aflæse, hvortil varerne leveres, og derudfra sætte en afdeling på - eller at man kan oprette mapper, hvorpå man "tilvælger" et afdelingsnummer.

Nu har jeg 300 bilag i en mappe, som jeg sætter afdeling 100 på - bagefter har jeg så 360 bilag i en anden mappe, som jeg skal sætte afdeling 200 på - og så har jeg lige selve inboxen med 365 bilag, som også lige skal have et afdelingsnummer på!

Meget af det er jo læst i forvejen, så man kun skal tilføje afdelingsnummeret - men det ville være rart bare at kunne klikke "Opret ny postering"...
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (320 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Tina

Tak for dit input. Jeg kan godt se det er et stort arbejde du er i gang med.

Det er et godt forslag du er kommet med og jeg lægger det i Ønskebrønden så andre kunder kan stemme på det.

Hvert kvartal udvælger vi nogle ideer fra Ønskebrønden til implementering i programmet og andre sorteres fra igen.

Så vi må se om der er opbakning fra andre brugere til at gennemføre dit forslag.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen Tina

Dit forslag har ligget i Ønskebrønden i ca. 6 mdr. og har samlet 3 stemmer, hvilket ikke er meget i sammenligning med de øvrige forslag. I forumteamet gør vi vores yderste for at udvælge de forslag som bringer den største værdi til flest muligt af vores brugere og det kræver en knivskarp filtrering, så i denne omgang har vi valgt at sortere dette forslag fra.

Alle inputs er værdsatte også selvom de ikke når hele vejen igennem nåleøjet, så del endelig en anden gang du får en god ide.

Noget vi overvejer ang. afdeling og Smart Inbox er at lade indstillingerne i kassekladden slå igennem til inboxen. Hvis det bliver lavet vil det betyde at du kan sætte din kassekladde op til en bestemt afdeling så alle bilag du lægger i den kassekladde fra inboxen vil få valgte afdeling automatisk, ville det være en hjælp for dig?
Forslag af 🔒 (55.9k points)