Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik

+3
Under rapporter og omsætningsstatistik vil jeg meget gerne have muligheden for at kunne afgrænse på enkelte eller flere fakturaer.
Inden man bogfører en fakturakladde kan man se en beregnet avance udfra salgpris og kostpris, men når først fakturaen er bogført, så kan man ikke længere se dette.
Derfor vil jeg meget gerne have tilføjet et afgrænsningskriterie som hedder "Fra faktura - Til faktura" på samme måde som øvrige afgrænsninger som f.eks "Fra kunde - Til kunde" osv.

På forhånd tak

Hilsen Frank
Fra Christians Anlæg A/S
i Forslag » Salg af (200 points)

2 Svar

Hej Frank

Tak for dit indlæg.

Jeg kan se, at dette har været oppe flere gange, så jeg vil nu sætte dit forslag til overvejelse

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Frank

Vi har været igennem vores overvejelser og vi har rigtig mange at vælge ud fra. Vi må derfor sortere lidt hårdt i alle jeres gode forslag og derfor er vi desværre nødt til at afvise dit, da du kan løse det på følgende måde.

Hvis du går til det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under Eksporter data og vælge "Download lister enkeltvis" og klikke Send. I næste billede vælger du så fakturalinje.csv og det kommer herefter til excel, hvor du kan se avance etc. og sortere og arbejde med det her.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)