Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk momsindberetning direkte til SKAT

+8

Hej 

Må jeg foreslå at e-conomic kommer med på NemVirksomhed ordningen, hvor det er muligt at få sin moms indberettet automatisk direkte fra regnskabsprogrammet til SKAT? Det burde vel være en sag lige til højre-benet, der kan optimere og automatisere virksomheders processer endnu mere? 

I kan læse mere om det hos SKAT her. Lige nu er det vist kun Dinero og Portfolio.help der er tilmeldt. 

Man kunne jo i samme ombæring tænke den nye Moms One Stop Shop ordning ind også (gældende fra 1/7-21)... wink

Ser frem til at høre fra jer. 

Hilsen 

Christian 

i Forslag » Moms af (1.9k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Christian

Tak for dit indlæg, som jeg gerne vil sætte til overvejelse. Jeg tager det med til vores udviklere, men kan dog ikke love, at det bliver implementeret, men jeg vil gerne give det et forsøg

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

hej Christian

I dag er det blevet muligt at downloade oplysningerne fra rapporten Salg til EU i et csv-format det kan uploades på SKAT.dk.

Jeg håber du vil blive glad for den løsning smiley

Du kan læse om flere nye forbedringer her på Forum eller via HJEM:

Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita

Først og fremmest kan jeg ikke se I har fået lagt det online under "Forbedringer i e-conomic"...?

Dernæst er det da dejligt at høre, der er taget et skridt i den rigtige retning. Jeg vil jo ikke kalde det for en fuld løsning, da I nemt kan gøre det bedre og endnu mere automatisk. Men som sagt - et skridt i den rigtige retning.

Jeg håber at I fortsat vil have vores ønske på jeres liste, om en fuldt integreret og automatiseret løsning, der sender indberetningerne direkte til SKAT? Ligesom jeres søster-selskab har det... De kan jo evt. hjælpe jer med at sætte det op... wink

Hilsen Christian

hej igen

Den ligger på listen med overskriften "Download rapporten Salg til EU".

Indtil videre må du klare dig med denne løsning, om vi tager det op igen på et senere tidspunkt, kan jeg ikke svare på på nuværende tidspunkt.

Og ang. at få hjælp af Dinero, så er det korrekt at vi er søskende - men gennem adoption wink - så vi deler ikke samme DNA, altså kodebase, så der er ikke en nemt copypaste løsning.