Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overførsel af budget

0
Jeg har fået en af jeres medarbejderes hjælp til at lave udtræk fra budget. Meningen var, at det skulle udtrækkes som Excell ark, derefter skulle jeg rette i det, gemme det som csv fil og derefter skulle importere det igen. Men men men når jeg udlæser til excell kommer hver måned ud i vandrette rækker og det i vil have mig til at importere, skal importeres i kolonner. Det giver jo absolut ingen mening og i kan ikke hjælpe mig.

En anden mulighed ville være, at overføre budget fra et år til et andet og derefter rette i det.. Stort ønske fremover.

Herudover mangler jeg en form for udskrift der viser min saldobalance, som udskrift pr. måned for alle 12 måneder. Når man skal lægge budget kan man kke sidde og finde hver konto frem for hver enkelt måned

Jeg kan kontaktes på 5148 9987 hvis i vil vide mere præcist hvad jeg mener

Anne
i Forslag » Bogføring af (120 points)

At transponere havde jeg selv fundet ud af.

Duer ikke.

Det man skal bruge til at indlæse igen indeholder kontonr. Ud for hver måned (se vedhæftede)

Der transponeres kun et kontonr.

 

Det kan ikke være meningen, at i laver en rapport, som man ikke kan importere igen.

Det må i lave om.

 

Her ud over så er beløbene i tusind kroner, jeg skal bruge det fulde beløb.

Man burde have muligheden for at vælge

 

Jeres konsulent var enig med mig i, at det ikke var optimalt, at jeres eget output ikke kunne bruges som input.

 

Jeg giver op og taster manuelt, som jeg gjorde sidste år. Jeg vil tage dette med i vores overvejelser om vi for blive hos E-conomic eller vælge at

implementere Uniconta via vores tidligere leverandør.

 Anne

 

1 Svar

Hej Anne

Jeg forstår godt irritationsmomentet ved formatet på filen til import, og jeg vil gerne lade din ide ligge en månedstid og så vende tilbage og se om der er nok feedback fra andre brugere til at vi kan tage dit forslag videre til Ønskebrønden.

Jeg må dog være upfront og sige at jeg godt kan være i tvivl om at den ide bliver gennemført inden du næste år skal indlæse budget. 

Vi får mellem 500 og 1000 ideer fra jer flittige bruge hvert år og vi kan gennemføre omkring 60-75 af ideerne fra Ønskebrønden. Så derfor er udvælgelsesprocessen knivskarp.

De ideer vi pt. har under overvejelser kan du se og stemme på her.

Ang. månedsopdelte rapporter så henviser vi til vores partner Crediwire som tilbyder denne funktion gratis. Du finder dem i Market.

Når det så er sagt så skal enhver virksomhedsejer selvfølgelig vurdere om det program, de benytter til at styre noget så vigtigt som deres økonomi er optimalt. Vi håber selvfølgelig at e-conomic stadig er den bedste partner for dig, men det vigtigste for os er at du er glad for det program du benytter også selvom det er vores konkurrents.

Forslag af 🔒 (55.9k points)