Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lager og e-faktura

0
Hej e-conomic

Kan I venligst gøre det muligt at vælge bilaget e-faktura i forbindelse med vareleverandørfakturaer?

Lige nu skal jeg gemme bilaget på min pc for at vedhæfte det til posteringen, selvom det er kommet direkte ind i indbox. Det er meget spild af tid og skaber frustration at skulle huske det.

Vh Helle
i Forslag » Lagerstyring af (5.9k points)

1 Svar

Hej Helle

Tak for dit indlæg.

Det kan du allerede gøre. Når du står i din vareleverandør faktura og klikker på vedhæft, så vælger du fanen Ubehandlede. Det er herunder at bilagene i inboxen ligger. Giver dig ret i, at teksten ubehandlede ikke er særlig logisk, og det er noget vi arbejder på at få ændret til at hedde inbox i stedet for.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Vil du venligst lave en test hos jer, da det IKKE virker hos mig. Det er kun fakturaer, som er sendt ind via mail, der kan vælges.

E-fakturaer kan IKKE tilvælges, når jeg i VARELEVERANDØRFAKTURAER skal vælge under ubehandlede.

Jeg hører gerne fra dig, når du har testet det.

Vh Helle.
Hej Helle

Nu har vi testet det, og du har ret i, at det ikke er muligt i dag, da der ikke er en umiddelbart sammenhæng mellem Lager og Smartinbox.

Jeg kan dog fortælle at vi i øjeblikket er ved at udvikle et helt nyt lagersystem, hvor det er planen at der skal være mere sammehæng mellem Smartinbox og de andre moduler.

Indtil da foreslår jeg - selv om jeg medgiver at det ikke er den optimale løsning - at du gemmer e-fakturaen på dit skrivebord og vedhæfter den derfra.