Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




mere fleksibel tilpasning af skabeloner for fakturaer, tilbud mm

0

Jeg har et meget stort ønske om at kunne tilpasse skabelonerne for tilbud, ordrer og fakturaer mere fleksibelt. 

Mine skabeloner kræver en del plads til tekst og beskrivelse. Det vil sige jeg gerne vil have afstanden mellem kolonnen enhed og kolonnen stk. pris smallere, for at kunne give det mere plads til tekstfeltet. Det kan ikke lade sig gøre idag. Jeg mangler også et større tekstfelt i dialog-boksen for varer, så jeg kan se hvad jeg skriver når jeg skal skrive meget tekst. (Teksten kan for eksempel være beskrivelse af en snedker-bygget reol.)

Samtidig har jeg rigtig meget brug for at der er luft mellem hver ordre linje. Ikke bare mellem alle linjer, men sådan at varerne bliver skilt ad med mellemrum mellem vare linjerne.

Jeg vil også rigtig gerne kunne lave en manuel tom linje eller linje hvor jeg kan skrive noget tekst på mit tilbud eller min faktura.
Så kan jeg gøre det mere tydeligt for min kunde at følgende materialer og timer hører til taget, og næste afsnit er materialer og timer til skillevægge.

Skabelonerne skal ikke tilpasses for hver enkelt tilbud. Men vores virksomhed har brug for at skabelonerne i e-conomic generelt kan tilpasses til vores behov for at kunne adskille og bruge mere tekst.

Hvis vi ser på hvordan Microsoft word og exel er fleksible i kolonnestyring, så er det lidt svært at forstå, at opsætningen i e-conomic er så ufleksibel at arbejde med.

Alternativt ønsker salgsafdelingen at kikke sig om efter andre programmer, som kan løse opgaven, og det vil jeg som bogholder være ked af ;-)

Håber rigtig meget på jeres hjælp.

Venlig hilsen

Rikke Sylvestersen

i Forslag » Salg af (200 points)

1 Svar

Hej Rikke

Tak for snakken over telefon, jeg er glad for at vi fandt frem til en løsning der kan fungere :)

For jer der ikke overværende vores telefonsamtale har jeg delt et par fif her:

For at skabe mere plads til tekst kan man justere kolonnerne - se guiden her

Tomme linjer: Ny fakturalinje - udfyld ingenting - tryk Gem

Linjer kun med tekst - fx overskrift: Ny fakturalinje - udfyld KUN feltet varenavn - tryk Gem

Forslag af 🔒 (55.9k points)