Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afdelinger på leverandører

+2
Ville være rigtig fedt, hvis man kunne sætte en afdeling på leverandører.

Lige som du kan sætte valtua, momskode eller kontonr. på din leverandør ved oprettelse, ville det virkelig gøre en forskel hvis man også kunne sætte en afdeling på.

Der udover ville det også være meget fedt, hvis man ligesom på faktura kunne se sine noter under oprettelse af leverandørbilag, når leverandøren er kommet på.

Håber det er noget i vil prioritere, sig endelig til hvis i har brug for uddybelse.
i Forslag » Leverandører af (140 points)

2 Svar

Mangler også afdeling på leverandører. Kunne godt bruge det når man udskriver Leverandørkontokort. - Altså én leverandør med mulighed for bogføring mv for flere afdelinger.
Forslag af (430 points)
Hej og tak for dit forslag

Jeg skal lige høre af hvad grund du helt præcis gerne vil have afdeling på dine leverandører ?

Du kan i dag dele leverandørerne op på leverandørgrupper og forskellige samlekonti for leverandører. Kunne du evt. styre det på den måde ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Ønsker afdeling på leverandør, da forskellige afdelinger godt kan bruge samme leverandør og derfor modtager kontoudtog herfra - pr afdeling.

I stedet for at skulle have oprettet 2 leverandører (med samme navn), ville man ved hjælp af afdeling kunne nøjes med 1 leverandør
For at vores afdelinger bedst mulig kan styre deres økonomi, kræver det at vi kan give dem et overblik over dette, mange leverandøre er til den samme afdeling hver måned, men da der er rigtig mange leverandøre er det svært at huske præcis hvilke leverandører der skal til hvilke afdeling, derfor giver det god mening at man allerede ved oprettelse af en leverandør ved hvilken afdeling den skal til, og derved skabe en fejlfri bogføring.
Hej igen

Tusind tak for forklaring. Jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent en måneds til, for at se andre kunders kommentarer/ønsker til dette

Du vil høre fra mig, når jeg ved noget mere

Rigtig god dag til dig