Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox pop-up vinduer

+1
Hej.

Noget som irriterer frygteligt og som forstyrrer er de små pop-up vinduer som dukker op i smart inbox når man sidder og bogfører. Disse pop-ups dækker for beløb og betalingsoplysninger på næste faktura, så man skal vente med at tjekke disse... Kunne de evt flyttes et andet sted hen på skærmen?

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Forslag » Bilagshåndtering af (3.6k points)
gen-kategoriseret af
Hej igen.

Som tillæg til det som jeg tidligere skrev - hvorfor kommer denne pop-up box i det hele taget. Man forventer jo at posteringen bliver overført til kassekladdden. Derimod ville det være fint med en besked, hvis der er noget som ikke stemmer eller kan overføres.

1 Svar

Hej Hanne

Jeg her netop svaret på et andet indlæg om præcis det samme :)

UX'erne er ved at kigge på brugen af "succesbeskeder" i e-conomic, så der enten kommer færre af dem eller de kan flyttes eller lukkes hurtigere :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Sker der noget på denne front, for de små pop up boxe er stadig lige meget i vejen?

hej Hanne

Ja det er ikke glemt  yes jeg har fornyligt selv siddet med i et møde med en UX'er hvor der blev talt om en bedre løsning. Præcis hvornår det er klar er dog endnu uvist - men processen er i gang smiley

Mvh Tabita