Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Emails på abbonnementer

0
Vi bruger Abbonnement modulet til at holde styr på vores typer af medlemsskaber.
Det kunne være så rart man bare kunne trykke på at få listen ud, og så stod emails der, da vores kundegruppe er den samme.
Vi vil helst ikke gøre det omvendt. Det er bare rart man kunne målrette sin kontakt til 1 type abbonnement let og simpelt
i Forslag » Kunder af (220 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej JSA

Er det korrekt forstået at du har én kundegruppe og de kunder er fordelt på flere abonnementer, og så vil du gerne have en mulighed for at trække et liste ud med abonnenterne og deres emailadresser?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja, lige præcis.
Vi er en forening, med medlemmer, og har derfor abbonnementsystem for at differentiere kontingentpriserne efter type af medlemsskab. Men vores kundegrupper kun delt i 2: Dem der er medlem, og dem der ikke er men f.eks. er annoncører, eller andre vi skal sende fakturaer til. Og sådan ønsker vi det fortsætter.
Men vi vil gerne kunne trække emails fra en enkelt abbonnementsgruppe, så man kan skrive direkte til dem.
Tak fordi du ville uddybe.

Jeg tager dit forslag med i vores overvejelser :)

mvh Tabita
hej igen

Vi har nu haft dit forslag oppe at vende igen og pt er det ikke noget vi kommer til at lave, jeg vil dog lægge det i stakken af forslag til forbedringer af rapport/abonnement, så vi kan finde det frem når vi får dette som fokusområde.

Det du kan gøre for at løse udfordringen er at indsætte kundens emailadresse i feltet Kommentar, så vil det komme med i filen Abonnementer.csv som du kan downloade fra Alle indstillinger - Eksporter data - Download lister enkeltvis - Send data - vælg filen Abonnementer.csv
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Tak for det gode svar, det er fint med en "work-around" :)
Det er jeg glad for at høre :)

God arbejdslyst :)