Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæs data

0
Det kunne være virkelig rart, hvis man kunne indlæse større filer i f.b.m. indlæsning af varer (opdatering af priser). Som det er nu, skal jeg opdele leverandørens prisfil i filer à 500 linjer for at den ikke strejker..

Vh. Helle
i Forslag » Salg af (220 points)

1 Svar

hej Helle

Tak for dit input.

Det lyder da ikke så godt at e-conomic strejker når du vil opdatere varer.

Jeg har selv importeret/opdateret fx varer hvor man kan indlæse en fil med op til 10.000 linjer. Så 500 skulle ikke være noget problem.

Tag endelig fat i supporten så de kan se om de oplever samme problemer med at lave en opdatering på din aftale.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Alverdens krumspring er afprøvet - intet virker :(

Kan KUN opdatere priser ved indlæsning i filer ad 500 varenr...uanset tidspunkt/forbindelse. Håber det bliver rettet op på det inden næste års prisjusteringer!
hej igen

Jeg synes du skal kontakte supporten på telefon eller chat så vi kan finde ud af hvad problemet skyldes, da det ikke er et problem vi generelt oplever.

Når vi har identificeret årsagen kan vi bedre løse det :)

mvh Tabita
Been there, done that...supporten har ikke mere at byde ind med!
Jeg undersøger lige nærmere og vender tilbage til dig :)

mvh Tabita
Blot til info for dem der måtte kigge med på tråden så har jeg gennemført omfattende test at Helles udfordring med import uden at kunne genskabe det.

Så lige nu er sagen på pause indtil Helle næste gang står med en større import fil :)

Det kan dog konkluderes at det ikke er en generel udfordring i e-conomic at importere større filer med opdateringer.

I min test opdaterede jeg 14.000 varernumre uden problemer.