Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dårlig håndtering ved forkerte EAN

+1
Jeg laver mange regninger. Nogen af dem laver jeg ved at kopiere tidligere afsendte regninger. Der sker så nogen gange det at en kunde nedlægger et EAN og så sker der det at den nye regning bliver lavet med det gamle og forkerte EAN.

Man får ikke nogen advarsel.

Når man forsøger at sende regningen falder e-conomic tilbage til at forsøge at sende regningen som en email, da EAN ikke virker. Så var det smartere hvis man i stedet fik en besked om at det angivne EAN var forkert.

I særdeleshed meget forvirrende, hvis man som jeg, på en side med 200 faktura-kladder valgte "Vælg alle e-fakturaer" og så tilbød systemet at sende nogen som e-mail, men uden at sige hvilke og hvorfor.
i Forslag » Salg af (280 points)

2 Svar

Hej Niels

Tak for dit indlæg, som jeg lige vil lade stå åbent i en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer/ønske om dette.

Vi får rigtig mange gode indlæg på vores Forum og vil vælger at prioritere dem som kommer flest kunder til gode

Du hører fra mig

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Niels

Dit indlæg har nu stået åbent i et par måneder og umiddelbart ser det ikke ud til, at andre kunder har samme ønsker eller nogle kommentarer til dette.

Som jeg skrev i mit første svar til dig, prioriterer vi de indlæg der kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag for denne gang

Rigtig god dag til dig alligevel

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Vi  mangler også meget denne funktion, specielt at man  kan bede den sende alle de EAN  fakturaer der e r korrekte,  og ignorer resten. Fordi hvis man  markere  nu så finder den  bare  alle med EAN, først senere den identifecere om de virker.