Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at fører flere vare nr. på faktura direkte fra varekatalog

0
Ønske om at kunne sætte flueben i vare katalog så der kan flyttes flere vare over på faktura på en gang.
i Forslag » Salg af (160 points)

3 Svar

Hej Palle

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre lidt mere om, det evt. er de samme varer, for her kan du nemlig benytte det vi kalder varesamling. Jeg vedhæfter et link her, hvor du kan læse lidt mere https://wiki2.e-conomic.dk/tillaegsmoduler/lager/varer/varesamlinger/

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

Nej det er ikke samme varer.

Det ville være skønt at jeg i vare kataloget kunne sætte flueben ved alle de vare der er leveret, så de kom med over på faktura og så i fakturaen redigere antal/stk.

Det er ikke så praktisk at jeg skal ind i hver faktura linje for at redigere antal. Kunne være smart at jeg kunne have alle faktura linjer åbne på samme tid.

Når jeg laver faktura er der rigtig mange linjer mellem 20-30 stk. så jeg skal mange gange frem og tilbage :-(

VH

Palle
Forslag af (160 points)
Hej igen Palle

Tak for din forklaring.

Dit indlæg har stået åbent her på Forum i nogle måneder nu, og det ser ikke umiddelbart ud til, at andre kunder har nogle ønsker/kommentarer om dette.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder, så vil vælger at prioritere dem som kommer flest kunder til gode, så desværre har jeg været nødt til at afvise dit forslag

Rigtig god dag til dig alligevel

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)