Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprettelse af nye kunder i projektstyring

0
Vi har hørt om projektstyringsmodulet.

Men idet man som bruger ikke kan oprette nye kunder i appen, men derimod er afhængig af at det sker på "kontoret" er appen ikke interessant for os.

Derimod ville den være interessant hvis brugerne selv kunne oprette kunderne og indtaste deres timer i arbejdssedlen.
i Forslag » Salg af (160 points)

2 Svar

hej Thomas og Mette

Jeg har brug for at høre lidt mere om jeres ønske.

I taler om at oprette kunder i appen. Hvem skal kunne oprette disse kunder? og taler vi om reelle kunder eller om nye projekter?

Det er korrekt at man pt kun kan registrere tid på allerede oprettede projekter og disse kan kun oprettes via browserlogin.

Kunder kan dog godt oprettes i appen, hvis brugeren er alm bruger og ikke kun tidsregistrant.

Så lad mig høre mere om jeres behov og hvilket arbejdsflow I gerne vil have adgang til via appen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen

Vi er et mindre firma -hvor medarbejderne fra en time til en anden kan få en henvendelse som de kører ud til. Det er vigtigt at de som tidsregistrant kan oprette de steder de har været - og ikke er afhængige af at der sidder en på kontoret som kan oprette de steder. Det er ene og alene den årsag at vi ikke kan bruge jeres mulighed for tidsregistrering.
Forslag af (160 points)
hejsa

Undskyld jeg ikke har svaret tidligere, jeg har desværre ikke fået besked om at I har havde kommenteret.

Jeg deler jeres feedback med mobilteamet og ser hvad de har af input ang. dette.

Umiddelbart tænker jeg dog at hvis vi laver en mulighed for at oprette nye projekter via appen, så vil det kun være en projektledere og ikke tidsregistranter der kan oprette, da en bruger af typen tidsregistrant af natur kun kan registrere tid :)

I hører fra mig igen :)
hej igen

Lige nu er der ikke nogle konkrete planer om at koble flere projektfunktioner sammen med appen. Jeg forestiller mig dog at det er noget vi vil kigge nærmere på i fremtiden :)

mvh Tabita