Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Helt simpelt. gør feltet "stregkode" under en vare søgbar

+4
Hvis i "bare" gør feltet "stregkode" inde på en vare søgbart, ligesom varenavn og varenummer så vil vi kunne få en hel del ud af det!

Så kan vi fremsøge en vare når vi skal have den på en faktura, ordre mv. (med en simpel håndscanner)

i dag er vi nødt til at skrive stregkoden ind efter varenavnet for at det virker

Vi vil også kunne identificere en funden vare ol da der stort set er stregkode på alle de varer vi får + alle mulige andre situationer hvor den allerede påtrykte stregkode ville kunne hjælpe

Det er jo lidt spøjst at der er et felt som hedder "stregkode" men vi kan ikke bruge det til at identificere en vare hvilket ville være et stort +

Det må da være "rimelig" simpelt at kopiere funktionaliteten af eks. varenavn feltet over i feltet stregkode
i Forslag » Salg af (690 points)

1 Svar

hej Run

Tak for dit input. Du skrev et lignende indlæg i 2017 og ja det er et par dage siden, men det er bestemt ikke glemt.

Dit forslag er faktisk at af de ca. 60 forslag vi synes er så gode at det er havnet i Ønskebrønden, hvor vi hvert kvartal udvælger ca. 10 som bliver implementeret.

Du kan se dit forslag her

Jeg kan glæde dig med at vi arbejder på nogle forbedringer af lagermodulet og her vil søgning af stregkoder sandsynligvis være en af de nye features.

Det ligger dog et godt stykke ude i fremtiden, men det tyder på at dit ønske vil blive opfyldt, da det er en meget efterspurgt funktion.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒
Jeg glæder mig ihvertfald når det bliver gennemført:) for stregkode er jo super vigtigt i hverdagen og alle brugere kan potentielt have gavn af det hvis det felt "bare" bliver gjort søgbart.  

Stregkoder er jo stort set på alt nu:)

mvh rune
Vi er helt enige :) Ting tager blot tid og jeg ved du allerede har været meget tålmodig, og jeg må bede dig om lidt tålmodighed endnu :)

Kender du i øvrigt den fine funktion med stregkoder i mobilappen?

Der kan man oprette en vare og scanne koden på varen og også tilføje varelinjer på fakturaen ved at scanne stregkoden med kamera på telefonen? Smart ikke?

mvh Tabita
Hej igen:) lige præcis det med appen her jeg ledt efter uden at finde det! er der en guide?

mvh rune
hej Rune

Hvilken telefon har du? Jeg har netop fundet ud af at funktionen med at scanne en stregkode kun findes i IOS appen. Hvis du har en android må du meget gerne skrive direkte til mobileteamet i funktionen Feedback i appen ang. dit ønske om at scanne stregkoder med din telefon :)

mvh Tabita
Hej Det er nemlig en android jeg har, så det er lidt træls, men det gør jeg og tak:)
Øv.

Du må ønske dig en ny telefon ;)
det hjælper ikke for jeg skal aldrig have det apple bras:)

men jeg afventer at de opdaterer lagermodulet og der måske kommer mulighed for at kunne bruge stregkodefeltet som er inde på varerne på pc

de skal bare gøre feltet søgbart ligesom nr og navn felterne så kan vi bruge en usb scanner til pc