Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Løbende "afslutning" af timer og omk. ved delfakturering

0
Hej Forum

Jeg delfakturerer ofte projekter, der strækker sig over flere år.

Det er så et problem, når nogle timer og evt. omk. er delfaktureret, men fortsat bliver stående som igangværende arbejder fordi projektet ikke skal afsluttes før måske om flere år.

Jeg kunne tænke mig, at man ved fakturering og også inde på projektet, skal kunne kan "afslutte" både time og omk., så der sker det samme som når et projekt afsluttes.

Som det er nu er jeg nødt til ved årsafslutning at gøre det manuelt i regnskabet, og derefter tilbageføre som primoposteringer. Det er både tidskrævende og med risiko for fejl.

Mvh

Elisabeth Kallermann
i Forslag » Projektstyring af (130 points)

2 Svar

Hej Elisabeth

Tak for dit indlæg, som jeg lige vil lade stå åbent i en måneds tid, for at se andre kunders ønsker/kommentarer.

Som du sikkert ved, får vi rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi vælger at prioritere og gå videre med de forslag der kommer flest kunder tilgode.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Elisabeth

Dit forslag har nu stået åbent i en måneds tid, og det ser ikke ud til at andre kunder har disse ønsker.

Jeg må derfor desværre afvise det. Som jeg allerede har nævnt, så prioriterer vi de forslag der kommer flest kunder tilgode

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)