Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betaling med mobile pay

0
Hej.

Jeg har lige installeret jeres yourpay integration. Jeg havde håbet at kunden kunne swipe / klikke sig i gennem betalingsflowet. Så de kunne slippe for at skulle indtaste i netbank.

Men jeres integration har kun betaling med kort på den måde at man skal indtaste de 16 cifre+d/mm+kode. + bekræfte med SMS + kode / nemid bagefter.

Det kunne være rigtig smart hvis man kunne betale med mobile pay / applepay i den integration. Det er som om tiden allerede er købet fra kort betaling, selvom det er et nyt plugin i har lavet.
i Forslag » Salg af (170 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

I forhold til alle de steps du skal gennem, så er jeg ret sikker på, at det er et krav, når man betaler på den måde. Når det er sagt, så har vi integrationer, hvor du kan bruge mobilepay. Hvordan det helt præcis virker tør jeg ikke love dig, men du kan prøve at kontakte dem og spørge om de kan opfylde dit behov. 
Du har helt ret i, at den løsning du kan aktivere til kortbetaling inde i e-conomic ikke kan det hele og derfor vil jeg henvise dig til at andre løsninger. 

Hvis du går ind i e-conomic -> market -> finder søgefeltet og skriver 'mobilepay', så kommer der i hvert fald tre bud frem på nogen, der tilbyder mobilepay. Som sagt kender jeg ikke løsningerne godt nok til at sige, hvad du skal vælge, men det gør de helt sikkert selv, så prøv at tage en snak med dem. 

Hvis du har problemer med at finde det, så siger du bare til. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)