Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt module - fastpris' projekter _ Totalentreprisesum

0
Det ville være til stor hjælp hvis man kunne definere en fast pris/max pris på et projekt sådan at det ville være muligt at delfakturere og samtidig følge med i hvornår man når max.

Det kunne måske se sådan ud: Totalsum (f.eks.: 1.000.000 kr.), Tidligere faktureret (750.000 kr.), til fakturering (50.000 kr.), rest (200.000 kr.). Det ville være til hjælp internet, når man kører store projekter og for vores kunder, der kan følge med i omkostningerne på en stor ordre.
i Forslag » Projektstyring af (330 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

For en god ordens skyld, så vil jeg lige starte med at sige, at du kan definere en fastpris. Det er dog kun på projektkortet, at dette vil fremgå og der er ikke en 'smart' beregning i forhold til allerede faktureret eller lignende. Derfor tænker jeg, at du gerne vil have noget mere end det. 

Hvis nu denne fastpris kunne bruges til mere end bare en oplysning på projekt kortet, hvordan skulle det så fremgå og i hvilke arbejdsgange har du brug for dette? 

Jeg håber du er frisk på at uddybe den del lidt, så jeg kan komme bedst muligt omkring det hele. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Jeg er klar over at man kan notere en fast pris, men den giver ikke rigtig noget formål, når den ikke er "smart"!

Tænker at man kan taste en fast pris eller vælge et ordrenummer, hvor beløbet hentes fra:

Herefter fratrækkes et beløb hver gang der sendes en faktura på det gældende projekt. Så kan man følge med i hvor langt man er ift den faste pris. Det er en værdifuld information at have på projektkortet, men også i forhold til vores kunder - så det kunne måske være et "aktivt felt" der kunne tilføjes i fakture-skabelonen. Håber det giver mening ellers er du velkommen til at tage fat i mig igen.

/Ditte

Forslag af (330 points)

Hej Ditte,

Jeg har ladet din indlæg ligge herinde i ekstra lang tid for at se, hvor mange andre der også efterspørger dette.
Som det er lige nu, så vil vi ikke arbejde videre med dit forslag. Grunden til dette er, at vi får rigtig mange gode forslag og i denne omgang har vi fået andre forslag, som er mere efterspurgte. 

Det er de forslag vi for nu vil arbejde videre med og få implementeret så mange som muligt af dem. Du kan se listen her og evt. stemme på dem du er enig i.