Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




hurtigknap til at åbne nyt browservindue til E-conomic

0
Rigtigt mange gange om dagen har jeg brug for den fantastiske funktion, at E-conomic kan være åben i flere vinduer samtidigt.

Det gør det SÅ meget lettere at lave alle mulige ting at man kan se noget et sted og så lave noget et andet sted, f.eks. ved rettelser, undersøgelser etc.

Men hver gang skal jeg logge ind og vælge kunde, - 3-4 klik hver gang. Det ville være fedt hvis der lige var en knap foroven der åbnede et nyt vindue og loggede ind i samme aftale med EET tryk :-)

Eller - findes det allerede?
i Forslag » Salg af (1.4k points)

2 Svar

Hej Ted

Tak for dit indlæg.

Det du kan gøre er at åbne e-conomic i to forskellige browsere, så kan du arbejde i to skærme samtidig

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
goddag mand, økseskaft.

Det er jo det jeg gør. Men det er langsomt, jeg ønsker mig en knap man trykker på, og så åbner det ekstra vindue, allerede logget ind og det hele.

Det hedder et forslag til mere effektivt arbejde.
Hej igen Ted

Du kan også godt have samme aftale åben i flere vinduer i samme browser, men jeg vil godt lige lade dit forslag stå åbent her en måneds tid, for lige at se andre kunders kommentarer/ønkser om dette.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi vælger at prioritere de forslag der kommer flest kunder til gode

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)