Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EDI ordrer skal ikke kunne vælge spærrede varer

0
Jeg har netop modtaget en EDI ordrer, der fandt en spærret varer og ikke den vare, der ligger i åbne varer. Begge har samme EAN, men jeg har haft grund til at oprette varen endnu en gang (under et andet navn). Jeg troede, når varer var spærret, at den da ikke kunne findes af indkomne EDI ordrer og opfordrer til, at dette bliver gældende hvis muligt :)
i Forslag » Lagerstyring af (250 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

I forhold til din EDI ordre, hvordan modtager du så den? Vi har mulighed for aflæsning af faktura i e-conomic, men ikke på varelinje niveau, så jeg umiddelbart kunne det ligne, at du har et andet system til det. 

Kan jeg lokke dig til at uddybe det? Det kan være jeg misforstår dig, så det er mere for at være på sikre side.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg modtager EDI ordrer igennem en 3 part: B2B Backbone, og jeg ved desværre ikke ikke, hvordan de behandler og videresender EDI ordrerne. Jeg fik en fejlmeddelelse fra B2B backbone, der fortalte, at varen, EDI ordren havde fundet, var spærret (LineNo = 1 is barred). Jeg har løst problemet med diverse krumspring, men vil jo helst ikke have, at det sker igen :)

Det kan jeg sagtens forstå! 
Det lyder som om det er noget du skal vende med din 3. part. Hvis de har problemer med integrationen, så er de meget velkommen til at skrive på API@e-conomic.com, så har vi en support til lige præcis integrationer. Det er vigtigt, at det er integrationspartneren, der tager denne dialog, da det bliver hurtigt bliver meget teknisk. 

Hvis de mener det er på vores side, så vil vi selvfølgelig gøre, hvad vi kan for at hjælpe, men jeg tror det er noget de skal håndtere.

Jeg håber det giver mening. 

Rigtig god weekend smiley