Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at søge på EAN kode på oprettet vare

+2
Vi modtager mange ordrer via EDI og skal derfor oprette varer med EAN koder. For at kunne søge på EAN koder, skal de også skrives i feltet "navn" og ikke kun i feltet "stregkode". Er det ikke muligt, at man kan ændre dette, så man blot kan skrive EAN koden i det felt, der er beregnet til dette, men stadig søg på det?
i Forslag » Lagerstyring af (250 points)

Hej Rich

Jeg har støttet dit forslag, fordi det er min fornemmelse, at vi den kommende til vil få langt mere brug for EDI, EAN, SmartInbox, Lager mv. Yderlige vil jeg foreslå, at EAN-feltet på varekortet bliver valideret, så vi er sikker på, det er en korrekt indtastning.

Indtil e-conomic opfylder dit (vores) ønske, kan du bruge

Alle indstillinger > Eksporter data > Download enkeltvis > Send data > vare.csv.

Du kan herefter formatere kolonnen med EAN og søge i kolonnen med Ctrl+B.

Lidt omstændeligt, men OK!!!!

mvh
Finn
e-consultic.dk

Tak for svar :)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Det ville være selvfølgelig være noget vi skal udvikle, men rent teknisk ser jeg ikke en udfordring i det. Det vil derfor i højere grad være et spørgsmål om prioriteringen mod alle de andre gode forslag vi får. 

Derfor vil jeg lige lade dit indlæg være herinde i et stykke tid, så jeg kan efterspørgsel fra andre brugere. Hvis vi vurdere efterspørgslen er tilpas stor, så vil du høre tilbage fra mig. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)