Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dynamiske felter i PBS udtræk

0
Hej

Vi anvender PBS til opkrævning af husleje.

Dog efterspørger de af vores kunder, der lejer et momspligtigt lejemål, en faktura hvor der fremgår fakturadato, fakturanummer og momsbeløb.

I stedet for manuelt at skulle sende en faktura til disse lejere, ville det være lettere at kunne påføre disse informationer på PBS udtrækket.
Indtil videre har jeg fået påført fakturanummer og momsbeløb, men fakturadato er af en eller anden årsag ikke et aktivt dynamisk felt under PBS udtræk.

Er det muligt at gøre dette dynamiske felt aktivt under PBS udtræk?
Det ville være en kæmpe hjælp.

Venlig hilsen
Simon
i Forslag » Kunder af (400 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Simon

Tak for din henvendelser. Jeg undersøger baggrunden for hvorfor datoen ikke er med i filen og om mulighederne for at ændre dette og vender tilbage til dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Når du opkræver via PBS har de fakturaer du sender til opkrævning så mange forskellige fakturadatoer eller her alle opkrævninger samme dato?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Vi sender huslejeopkrævninger afsted én gang i måneden via abonnementsmodulet.

Alle fakturaer dateres til d. 1. i måneden - så alle har samme dato.

Venlig hilsen

Simon
Kunne det så være løsningen at skrive fakturadatoen i feltet med Ekstra linjer før eller Ekstra linjer efter?
Hej Tabita

Jo, jeg har manuelt tilføjet datoen som midlertidig løsning.

Men den tekst står også fast til næste gang, så hvis jeg glemmer at rette det, får alle lejere oplyst en forkert fakturadato.

Manuelle processer skal generelt gerne undgås, så derfor ville jeg høre til muligheden for at implementere flere af de dynamiske felter til netop abonnementsmodulet.

Venlig hilsen

Simon
Helt enig Simon, vil vil gerne så meget manuelt arbejde som muligt til livs.

Det du foreslår kræver dog ny implementering i programmet, så derfor må vi se hvor mange andre kunder der efterlyser det før vi vælger at bruge ressourcerne på dette forslag.

Vi får virkelig mange og gode forslag fra jer brugere, så vi gør vores bedste for at udvælge de ideer som kommer flest til gode.

Jeg vender tilbage når dit forslag har ligget på Forum en månedstid mere for at se hvilken feedback der kommer fra andre brugere.
hej Simon

Dit forslag har nu ligget på forum i 2 mdr uden at andre brugere har givet udtryk for at de har samme behov.

Så vi prioriterer ikke dit ønske i denne omgang, jeg lægger det dog i puljen til ønsker af forbedringer til Abonnement og Pbs, så vi kan finde det frem når vi på tidspunkt får det som fokusområde.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Fair nok :-)

Venlig hilsen

Simon