Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontokort - ekstra kolonne til beløb i bogføring-/posteringsvaluta

+2
Hej

Jeg vil gerne på et kontokort have en ekstra kolonne, til beløb i posteringsvaluta.

En mulighed for at vælge dette til eller fra, ville være fint.

Vh.

Lone
i Forslag » Rapportering af (140 points)

2 Svar

hej Lone

Tak for dit forslag.

Jeg lader det ligge en måneds tid, så vi kan få et indtryk af, hvor mange andre brugere der giver udtryk for samme ønske/behov :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Jeg kan se at der kun er enkelt der har givet udtryk for samme ønske som dig.

Kan jeg få dig til at uddybe i hvilken sammenhæng du det vil være en hjælp for dig at trække kontokortet i omregnet valuta og se at beløbet på 42879 oprindeligt var 7000 EUR?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Jeg arbejder med bankkonti i USD, men i economics er de sat op i DKK, hvis jeg skal være sikker på at få alle posteringer vist, skal jeg vælge i DKK, og så kan jeg ikke se bevægelserne i USD og afstemme til bank. Jeg arbejder i en Fond, og vi har en bankkonto pr. projekt, så det er virkelig mange konti, der er tale om.

Jeg forstår ikke, at andre ikke kan have samme behov. Jeg har arbejdet med både SAP og Navision, hvor dette er muligt på et kontokort. Jeg har fundet en mulighed for at lave et datadump til excel, men det holder ikke for 50-60 konti.

Jeg håber, at I vil overveje det.

Vh.

Lone

hej igen Lone

Det man som regel vil gøre er at trække rapporten i Omregnet værdi

Dvs. at alle poster uanset valuta er med og vises i DKK, da det er den værdi regnskabet aflægges i.

I denne omgang går vi ikke videre med dit forslag selvom det er godt, vi får virkelig meget godt input fra jeres brugere og vi forsøger at udvælge de forslag der enten løser udfordringer for mange kunder eller er mest populære.

I Ønskebrønden kan du se listen med ideer vi lige nu har nomineret som de bedste forslag og giv meget gerne din stemme til de forslag, du selv vil have størst glæde af i dit daglige arbejde.

mvh Tabita