Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning på sidste regnskabsår 01.01.2020 til 31.12.2020 uden at taste datoerne ind

0

Det er så vigtigt, at man her ved årsskiftet kan søge på sidste år. Kunne man ikke lave en pind der hedder ”sidste år” eller ”sidste regnskabsår”. Når man har regnskabs afslutning 31.12.20 er tre pinde det samme ”År til Dato”, ”indeværende år” og ”Indeværende regnskabsår”. Måske man kunne omdøbe en af dem til at gælde perioden 01.01.20 til 31.12.20. Så man ikke hele tiden skal rette perioden. 

http://forum.e-conomic.dk/?qa=blob&qa_blobid=8417431459548335025

I link kan man se hvad det er jeg mener. Det vil bare gøre arbejdet mere effektivt hvis denne mulighed også var der. Det gælder også ved Posteringer (find bilag). 

Please gør livet lettere for jeres brugere, det er nu vi har brug for det. 

Håber på hurtig reaktion.

MVH

Mette Schou

i Forslag » Salg af (290 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Mette

Tak for dit indlæg som jeg synes giver rigtig god mening.

Jeg vil derfor sætte det til overvejelse. Det er et rigtig fint forslag, men jeg kan dog ikke love dig, at det bliver noget der vil blive lavet, så du kan have glæde af det i år, men forhåbentlig og hvis alt går efter planen, så vil det være noget der kan anvendes næste år

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Tak for positiv tilbagemelding - jeg vil glæde mig til det.
hej Mette

Jeg kan glæde dig med at vi for nylig har opfyldt dit ønske så man nu i rapporterne kan vælge forudindstillingen Sidste regnskabsår.

Jeg håber du bliver glad for denne forbedring.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Jeg er så glad. Har set det og tror jeg har brugt det de sidste 14 dage. Synes i skal kommunikere det ud til jeres bruger.

God aften.

Hilsen

Mette

hej Mette

Dejligt at høre at du er glad for den nye funktion.

Hvordan vil du foretrække at blive informeret om nye forbedringer? Via nyhedsmailen? Igennem en pop up i programmet? Eller noget helt tredje? 

Lige nu kan man følge med nyeste forbedringer på HJEM fanen:

mvh Tabita