Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedr. Linjerabatter

0
Hej

Vi bruger linjerabatter rigtig meget i vores dagligdag og kunne i den forbindelse godt tænke os at inde under rabatgrupper og linjerabatter at teksten kommer med sammen med varerabatgruppe tallet.

Det samme gør sig gældende der hvor man kobler rarabatgruppen op med linjerabat i % - der kunne det være rart at nummeret også står for gruppen sammen med teksten - pt. står der kun tekst.

Er det noget der kunne komme med i næste opdatering?

Mvh

Helle

Brørup Elektro
i Forslag » Kunder af (390 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Helle

Tak for dit indlæg

Vi har hørt dette et par gange før, og for mig giver det heller ikke rigtig nogen mening at man kan se nummer og ikke tekst på det ene og omvendt på det andet, så jeg vil lige lade dit indlæg stå en måneds tid, for at se andre kunders ønsker/kommentarer

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Helle

Jeg har lige snakket med vores udviklingsteam og de fortæller mig at der er ved at blive kigget på et mere opdateret lagermodul generelt. Jeg kan dog ikke komme med en tidshorisont, da det er noget der skal vælges, gennemtestes, justeres etc. før det kan blive implementeret, men bare til din info, at det med tekster og varerabatgrupper etc. formentlig vil blive mere gennemskueligt

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)