Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning

0
Hvad vil det koste pr. måned at få det gamle indscanningsmodul tilbage?

Os, der behandler mange bilag og får bilag sendt i lidt større filer, har store problemer med adskillelsen. Hvad enten man adskiller alle sider i en fil på en gang, eller man adskiller en side ad gangen, bliver de smidt rundt imellem hinanden, både blandt nye og gamle bilag.

I kan slet ikke være funktionen bekendt. Test nu Jeres såkaldte forbedringer grundigt.

Jeres løsning er selvfølgelig, at så skal vores kunder bare sende et dokument ad gangen til os/systemet.  Men det er da helt til grin.

Der er også andre åbenlyse uhensigtsmæssigheder i Inbox, men dem har jeg tidligere kommenteret her i Forum uden respons.

I giver Jeres konkurrenter alt for let spil.
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik

Gammel indscanning er ikke til forhandling uanset hvor stor en sum penge du tilbyder :) Jeg overvejer også hvad det skal koste mig at få dig på onlinekurset om inbox ;)

Du har helt ret ang. opdeling af dokumenter, vi har nogle kunder, der oplever ligesom dig at det spredes hulter til bulter i inbox. Det er der selvfølgelig oprettet en ticket på, så det vil blive rettet.

Hvilke andre problemer har du kontaktet os om uden at få svar - vi svarer eller virkelig mange indlæg fra dig - vores mest flittige bruger på forum nogensinde :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)