Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lagerstyring antal og priser

0
Hvorfor er det ikke muligt at have een pris for styk salg og en for kolli? Det bør være ret simpel volumestyring på produktniveau. 1 styk koster 10kr. x+ koster 8kr/styk

Med næsten 3000 produkter der alle sælges stykvis eller i helkolli, er det ikke en manual opgave man bør sidde med og skulle slå op i excel/prislister ved hver ordre.
i Forslag » Lagerstyring af (160 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Nu ved jeg ikke om du har lagermodulet tilknyttet din aftale, men der er en ret avanceret god rabatstruktur tilknyttet det modul.
Helt specifikt tænker jeg du kan se mod rabatgrupper. Du kan læse mere om det her: https://wiki2.e-conomic.dk/tillaegsmoduler/lager/guides/rabatgrupper

Det er ikke opdelt efter kolli som sådan, men efter antal, men det kan være du kan bruge det. Du må meget gerne stille spørgsmål, hvis der er noget du er i tvivl om. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej, Jeg har ca 2500 produkter som alle bliver solgt til 1 stk a X og x styk a Y. Med rabatgrupper, som jeg læser det, er det en samling af produkter, pakketilbud mv. som det egner sig til og så skulle jeg have 2500 tilbudsgrupper
Forslag af (160 points)

Hej igen,

Uden at have været helt inde i din opsætning, så ja. Du ville godt kunne risikere at skulle lave mange rabatgrupper før det matcher dit behov. 
Det kommer an på dit behov og for at forstå det fuldstændig, så vil jeg anbefale dig at ringe ind til os, så der kan være mere dybdegående dialog omkring dit behov og hvilke muligheder vi har ud fra det.

Rigtig god weekend smiley