Ja det er jeg også helt med på at jeg kan. Men jeg vil gerne undgå det arbejde der er i at skulle trække de to filer ud og sammensætte dem i excel, hvor jeg efterfølgende også skal lave yderligere beregninger.
Det jeg efterspørger er en kombination af de to, så jeg mere eller mindre kan få en rapport frem som viser hvad der skal bestilles pr leverandør. Det burde næsten være muligt når nu de to beregningsfaktorer allerede eksistere i systemet. Det sidste element ville dog være, at der skulle være mulighed for at fastsætte antallet af dage man ønsker at lagerføre en vare før en genbestilling.
Eks.:
Vare 1 har jeg solgt 6 stk af over en periode på tre måneder og nu her jeg 1 stk på lager tilbage. Hos den givne leverandør for dette produkt, ønsker vi at bestille for to måneder af gangen. På baggrund af det tidligere salg, skal jeg derfor bestille 3 stk. (Ser bort fra leveringstiden). Det er dette antal jeg ønsker at kunne trække ud fra e-conomic, eventuelt som et bestillingsark (Standardform, som faktura layoutet i E-conomic).
Skal det være helt genialt, skal der selvfølgelig være mulighed for at indtaste leveringstid, så det antallet af produkter der genbestilles tager højde for dette. Det er på nuværende tidspunkt et sjus som kan indtastes i form af minimumslager, men det er jo igen på baggrund af det tidligere solgte eller forventning til salget i fremtiden.