Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




pop up deaktiveres eller skal forsvinde hurtigere

+3

Hej,
Når man taster bilag via smart inbox så kommer der en pop-up om at der er udført en handling og bilaget er vedhæftet en ny postering. denne pop up er meget lang tid om at gå væk og sidder derved i vejen når man taster næste bilag 
Man skal altså manuelt fjerne boksen før man kan se det fulde af næste bilag da den er for lang tid om selv at gå væk. Dette tager tid og for erhvervsdrivende er tid = penge. så et ønske om at man kan helt deaktivere boksen eller at der justeres på tiden den er aktiv så den forsvinder hurtigere er et kæmpe ønske!
mvh Navo group ApS

i Forslag » Bogføring af (230 points)
status opdateret af 🔒
Jeg kunne ikke være mere enig. Det er drønirriterende og sænker ens arbejde.
Hej.

Har tidligere skrevet om det samme. På mange fakturaer står beløbet netop nede i højre hjørne, og når man har mange fakturaer fra samme leverandør, hvor det faktisk kun er beløbet man skal tjekke, så er det meget irriterende at man skal "vente" eller trykke pop-up vinduerne væk.

3 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Det er selvfølgelig helt fair, hvis du ikke kan lide pop up'en, men bare for at være nysgerrig. Hvad gør du ikke kan komme videre fordi den er der? 
Det kunne være fedt at få den del med, så vi kan optimere og lave de bedste arbejdsgange. For tid er penge og vi skal selvfølgelig ikke gøre det mere besværligt end det behøver at være.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
jeg kan desværre ikke indsætte billeder af problemet men jeres pop up sidder lige foran fakturaens samlede beløb i bunden så det forhindre mig i at kunne kontrollere hurtigt at det er det rigtige beløb der automatisk er medtaget på bilaget - hvis den del er aflæst korrekt.
Forslag af (230 points)

Hej igen, 

Jeg kan godt se, hvad du mener. Den kommer nede til højre, hvor det næste dokument bliver vist. Jeg vil sætte forslaget til 'overvejes'. Det vil sige, at forslaget vil være en af dem vi ser på, når vi til fremtiden skal udvælge forbedringer. 

Rigtig god dag smiley

Hej alle flittige forumbrugere

I denne uge er den nye pop-ups lanceret.

Flere brugere har været inde over processen og har givet deres besyv med, så jeg håber I vil opleve at det er knap så dominerende wink

Tak for alt jeres feedback, det hjælper os til hele tiden at blive bedre.

Forslag af 🔒 (55.9k points)