Adgang til at rette bogføring fra bankafstemning

+8
Fra bankafstemningens venstre side hvor man viser bogføringen på bankkontoen, er det et ønske at man kan gå direkte til find bilag med mulighed for at vende, kopiere eller tilbageføre bilaget. I dag er man nødt til at gå ud af bankafstemningen og i menupunktet find bilag for at foretage disse handlinger. Det kunne gøre systemet endnu mere effektivt, hvis den mulighed blev udviklet.
i Forslag » Bilagshåndtering af (200 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej MiB

Tak for dit input, det lyder absolut som en smart ide. Jeg lader dit forslag ligge en måneds tid for at se andre brugeres kommentarer til dette og så hører du fra mig igen :)

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (33.2k points)

hej igen

Jeg kan se at dit forslag har fået et par stemmer siden sidst, så jeg lægger det i Ønskebrønden sammen med de andre ideer vi pt. overvejer.

Hvert kvartal udvælger vi nogle af disse ideer til implementering og andre ideer kasseres igen hvis det vurderes at de ikke hører til de allerbedste.

Besøg meget gerne Ønskebrønden og smid din stemme på de ideer du synes bedst om.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (33.2k points)