Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføj bilag i kassekladden

+5

Hej e-conomic

Jeg bruger ofte et capture fra TechSmith Capture (Jing) af et skærmbillede som bilag/dokumentation til en postering i en finanskladde.

Skærmbilledet bliver gemt som en .png fil og kan "Tilføjes fra computeren", men TechSmith kan også gemme billedet i hukommelsen og så blot indsætte det
med feks Ctrl+V.

Dette gør unægteligt proceduren langt nemmere og hurtigere.

Kunne dette være en opgave for e-conomic, at gøre denne facilitet tilgængelig i "Tilføj bilag".

I kan læse mere om TechSmith Capture (Jing) her

mvh
Finn
e-consultic.dk

i Forslag » Bogføring af (10.5k points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

ENIG - indsæt billede fra hukommelsen mangler! Uanset om der bruges snip-it, Capture, print-screen eller lignende!
Forslag af (260 points)
Hej Finn (og Morten).

Det er første gang jeg har hørt ønske, men kan godt se det kunne være en praktisk funktion, så jeg lader lige forslaget ligge og ser hvad andre brugere har af feedback ang. dette.

Jeg vender tilbage til jer om en måneds tid :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Jeg vil gerne lægge forslaget i ønskebrønden, så kan vi se om det kommer igennem nåleøjet når vi udvælger de ideer vi tager til udvikling.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Finn og Morten

Jeg kan glæde jer med at vi har lavet en løsning. Af tekniske årsager er den er ikke helt som det i efterspurgte men det er dog en forbedring :)

Nu kan man i Inbox indsætte et billede fra hukommelsen.

Så kan man enten oprette posteringen her eller vedhæfte den til en oprettet postering i kassekladden. Enten via inbox eller med vedhæft funktionerne i kassekladden.

Jeg håber I vil blive glade for denne nye mulighed.

                                                                     

Der er mange flere forbedringer på vej, så følg endelig med her:

Forslag af 🔒 (55.9k points)