Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Procent på en vare

+1

Det er mulig at indtaste en beløbsrabat, men det er rabat procenten som er det styrende element i de to felter, og procent rabatten vil altid ændre beløbsrabatten så beløbet passer til procentsatsen (op til 2 cifre efter komma.)

På billedet oven for har jeg indtastet en beløbsrabat på 20.000,00. Dette ændre systemet så beløbsrabatten passer med en rabat procent på 33,39% hvilket gør at beløbsrabatten ændres til 20.000,61.

Kan vi ikke få ændret så man selv kan vælge om det skal være procent eller beløb som skal være det styrende element. 

i Forslag » Salg af (210 points)
opdateret af

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Dette er heldigvis allerede blevet muligt. Jeg vedhæfter et billede her, hvor du kan se feltet

Rigtig glædelig jul til dig


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Susan

Tak for svaret. Jeg tror vi er gået forbi hinanden.

Ja det er mulig at indtaste en beløbsrabat, men det er rabat procenten som er det styrende element i de to felter, og procent rabatten vi altid ændre beløbsrabatten så beløbet passer til procentsatsen (op til 2 cifre efter komma.)

På billedet oven for har jeg indtastet en beløbsrabat på 20.000,00. Dette ændre systemet så beløbsrabatten passer med en rabat procent på 33,39% hvilket gør at beløbsrabatten ændres til 20.000,61.

Hej igen

OK, ja det kan jeg da godt se. Det må simpelthen være en fejl i systemet, for det giver da ingen mening. Jeg tager den lige med vores teknik og du hører fra mig