Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Til Ledelsen i Wisma/e-conomic.

0

Til Ledelsen i Wisma/e-conomic.

Ville det være muligt at få lagt et ekstra faneblad ind, som kunne hedde NOTAT (noteark), hvor man kun kan skrive bemærkninger.

#Salg/Kunder/Generelt/Øvrige/Levering/Email/Notat#

Jeg syntes, at alle os trofaste brugere, skulle kunne have denne mulighed.

Det ville være stort at have denne mulighed, og jeg sidder mange gange og mangler denne mulighed når der skal noteres ting ned på hver enkelte kunde/klient som f.eks, afdragsordninger, særaftaler, opfølgning osv.

 

i Forslag » Salg af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Kim

Tak for dit input og du har her fået fat i "Ledelsen af Forumteamet hos Visma e-conomic" :)

På nuværende tidspunkt kan du godt lave noter, det gøres på kundeniveau - Salg - kunder - find kunden - Flere - Noter

Her kan du indtaste vigtige beskeder til påmindelse for dig selv - hvis du sætter flueben i Opfølgning så kan du efterfølgende trække en opfølgningsliste under Mine indstillinger - Noter - Opfølgningsliste

Noten vil også blive vist når du fx opretter en ny faktura til kunden så vil der komme et lille blåt note ikon frem så du kan se der er en note ang. denne kunde som du skal huske på.

Lige nu arbejdes der også i kulisserne på et større notifikationssystem, så man får mulighed for at oprette mange flere noter og påmindelser, så lad os se hvilken spændende forbedringer 2021 afslører.
Forslag af 🔒 (55.9k points)