Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføjelse af flere bilag

+14

Hej med jer

Vognmænd/entreprenører har rigtig mange vejebilag, køresedler mm som oftest
skal vedhæftes faktura til kunden da det er deres garanti for materialernes kvalitet som de henter i grusgravene så det er et stort ønske herfra og kunne vedhæfte bilag til faktura ad flere omgange. 

Jeg er tit udfordret omkring vedhæftning af flere bilag på samme faktura - se eksempel. 

”Jeg opretter faktura ud fra et kørebilag fra chaufføren fra mandag 2/12-20. .
– bilag scannes ind og vedhæftes faktura men sagen er ikke færdig da chauffør
også skal køre onsdag og torsdag i samme uge på samme sag så faktura med bilag gemmes som
kladde.

 Fredag er alle nye bilag klar til scanning og jeg vil nu gerne vedhæfte dem
min faktura som ligger i kladden – det kan jeg dog ikke uden først og slette
oprindeligt vedhæftede bilag".

 Jeg kan sagtens tilføje sider til oprindelig scannet bilag i PDF programmet Architect men det ville nu være noget nemmere hvis i blot havde en knap der hed tilføj flere bilag til faktura. 

Vh Tanja

i Forslag » Salg af (230 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

Hej Tanja

Tak for dit indlæg.

Jeg vil lade det stå åbent i en måneds tid, for lige at se andre kunders kommentarer/ønsker om dette

Du hører fra mig

Rigtig god weekend og god jul til dig, når vi når så langt

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Tanja

Der ser ikke ud til at være så mange andre kunder som umiddelbart efterlyser denne funktion, så jeg må desværre afvise dit forslag i første omgang. Jeg vil dog ikke sige at dette aldrig kommer til at ske.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vælger at prioritere dem som kommer flest kunder tilgode

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej e-conomic
Jeg synes, at Tanja's forslag er rigtig vigtigt og relevant.
Projektbrugere, importører/eksportører af varer, håndværkere mv må da have dette behov.
Jeg undrer mig over, at ikke flere følger op på dette forslag.
Vi kan ikke være mange tilbage, der frekventerer dette forum.

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej

Jeg har ikke haft tid til at læse forum i nogle måneder, så jeg har først set denne nu. Det er også vigtigt for mig. Vi vedhæfter også flere bilag og de er heller ikke altid klar med det samme. Det kunne være rart ikke at skulle huske dem, men tilføje dem undervejs.

Vh Helle
Hej igen

Jeg har nu snakket lidt med mine kollegaer om dette med at vedhæfte flere bilag til en postering eller salgsfaktura og vi er blevet enige om at prøve at tage det med på vores liste til udviklerne, så jeg har derfor sat det til overvejelse

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Det lyder rigtig godt, elsker at E-conomic i forvejen er så nemt og navigere rundt i og denne tilføjelse ville virkelig gøre det så nemt - måske i kunne lave en lille føler - a' la sende en mail til jeres andre kunder som er inden for transport/entreprenørfaget og høre om de også ser fordelene ved det.  Tror ikke de er så meget her inde i jeres forum - Blot en tanke, for jeg er sikker på der er mange andre som savner funktionen... måske endda også uden og vide at de gør det:-)

Venter spændt på og høre fra jer.

God dag

MVH Tanja
Hej

Jeg finder også idéen meget brugbar :-)

Mvh Inger
Hej Tanja

En forsinket hilsen fra forumteamet om at dit forslag blev gennemført før sommerferien :)

Du har sikkert allerede bemærket det :-) Jeg håber du bliver - eller allerede er - glad for denne forbedring :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)