Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dårlig indbox

0
Hej Economic.

Det er rigtig fint i hæver jeres priser, og så eller forringer jeres produkt - det inbox skrammel i har lavet, det er under al kritik, og en klar forringelse. jeg har 3 aftaler hos jer, og kigger nu med lys og lygte efter et alternativ.

Mvh

Lars Tygesen
i Forslag » Salg af (160 points)
Du har fuldstændig ret, men e-conomic arbejder i testmiljø(Det uforpligtende legeværelse) og ikke i den virkelige verden. Den kender de slet ikke.

Jeg har et par større indlæg stående fra lige før og lige efter de lukkede for det, der var til at arbejde med. Der gik frygtelig lang tid, inden jeg fik et svar, men det svar gik mest ud på, at de ikke kunne forstå problemerne, hvorfor jeg blev bedt om den sædvanlige uddybning. Den må jeg hellere se at få lavet, for Inbox er simpelthen ikke til at arbejde med.
Hej Erik.

Det glæder mig da, at jeg ikke er den eneste der syntes det er noget skrammel, for i min verden er det en klar forringelse af produktet, men det er bare ligesom man "taler" for døve øre, der bliver ikke rigtigt gjort noget ved det, det eneste der virker rigtig godt, det er den knap de trykker på, hvor priserne stiger :-) - jeg har 3 aftaler hos dem, der bare stiger og stiger, så jeg har bedt min revisor om, at finde et billigere alternativ.

Godt nytår

Lars Tygesen

2 Svar

hej Lars

Jeg er ked af at du synes inbox er noget skrammel. Vil du være sød at udspecificere, hvad der gør inbox til noget skrammel og hvordan setup i inbox generer din arbejdsgang, så er det nemmere for mig at komme med noget konstruktiv feedback :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Det jeg argumentere imod er, at det er blevet meget mere besværligt, at behandle de ubehandlede fakturaer. Eksempelvis får jeg mange fakturaer fra Bygma, både 5-10-15-20 fakturaer i en mail, og det er blevet meget mere bøvlet, at skille dem af til enkelt bilag, da man ikke kan se dem ordentligt inden man skiller dem af, og så skal man så markerer dem og samle dem igen. Nej det er en klar forringelse, og prisen stiger på et produkt der er blevet ringerer, det hænger altså ikke sammen
Forslag af (160 points)
hej Lars

Ja det kan jeg godt se er noget bøvl.

Når du har smart inbox kunne det så ikke være en ide at få fuld valuta for pengene og bede Bygma sende fakturaer til dig på EAN i stedet for email, så slipper du helt uden om alt det besvær, for så kommer alle fakturaer ind i inbox enkeltvis, det vil løse alt ved den udfordring du har beskrevet her.

mvh Tabita