Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskriv følgeseddel ud fra faktura

0
Jeg savner muligheden for at kunne udskrive en følgeseddel ud fra en faktura.
Når man har ordrestyring, kan man selvfølgelig sagtens lave en følgeseddel, når man i øvrigt følger den slaviske vej med en ordre --> overfør til levering --> udskriv følgeseddel osv.
MEN når man nu glemmer at udskrive en følgeseddel og man i øvrigt står med en enkelt ordre, hvor der bare skal skrives en faktura med det samme, og så bruges en følgeseddel til leveringen, så er det godt nok træls at man ikke kan lave en simpel udskrift fra en eksisterende faktura.
Jeg kommer fra Summasummarum ,og her var det noget så simpelt som at klikke på: udskriv følgeseddel!!!
Meget stort ønske til forbedring.

Mvh Mogens Hartmann
i Forslag » Salg af (240 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Mogens og tak for dit input,

Jeg kan sagtens følge dig i, at processen kunne være bedre. Vi er i gang med at arbejde med vores lagerstyring på et større plan. Det vil sige, at vi kommer til at arbejde med en masse forskellige ting i lager og her har vi samlet alle de forslag vi har fået. 

Der er ingen garantier for alt kommer med, men det hele bliver givet videre til de rette personer, så mange tak for det. Det har dog en længere tidshorisont fordi det er store ændringer vi arbejder på.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)