Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilknyt/vedhæft indscannede bilag direkte på Leverandørkontokortet

+1

Hej e-conomic,

Et stort ønske i forhold til bilagshåndteringen, ville være hvis man kunne tilføje/tilknytte bilag på Leverandørfakturaerne/Betalinger direkte inde på Leverandørkontokortet her:

Regnskab -> Søgning&lister -> Leverandører -> Posteringer på konto/Åbne posteringer -> Hvis der her var et +tegn hvor man kan tilføje/tilknytte indscannede bilag, præcis ligesom man kan i "Posteringer (find bilag)" og på sine kladdeposteringer i sine kassekladder.

På forhånd tak :) 

i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)
Inden vi fik den nye smarte Inbox, kunne man trække og slippe. Men det ved de nok ikke hos e-conomic.

2 Svar

hej ByenH

Tak for dit input.

Måske du vil uddybe dit arbejdsflow, hvad er grunden til at du har brug for at vedhæfte dokumentation efter posteringerne er bogført? Så kan jeg - og andre brugere - måske bedre se værdien i dit forslag :)

Jeg lader det ligge en månedstid og afventer reaktioner fra andre brugere - udover Erik ;)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Dit forslag har ligget på forum i knap 2 mdr uden feedback fra andre brugere der har samme ønske. Så mit forslag er at du åbner Inbox i et pop up vindue og samtidig åbner vinduet med Åbne posteringer på Leverandøren så du kan se bilagsnr. og så udfylder bilagsnumrene i inbox vinduet og trykker Vedhæft til postering.

Eller alternativt vedhæfter fra Posteringer (find bilag).

Jeg håber at dette fif kan hjælpe dig videre i dit arbejde.
Forslag af 🔒 (55.9k points)