Dit første spørgsmål: Jeg er klar over det med opløsningen, og det er fint, at du tester på en bærbar, men det er jo slet ikke der, jeg arbejder. Jeg har en ekstern skærm, så jeg kan arbejde med 2 billeder ved siden af hinanden, hvordan skal jeg ellers kunne trække bilag fra inbox over i en kladde eller finde en postering, hvortil jeg kan tilknytte en fil fra inbox. Det er jo ikke særlig effektivt at arbejde med overlappede billeder. Det er derfor klart, at når I ikke "krymper" billedet med Inbox, så skærer Windows automatisk fra højre af, og derfor går det ud over overblikket af den højre del af Inboxen. Når i f.eks. kan krympe pop-up billedet i Bankafstemning, kan i vel også i Inbox.
Spørgsmål 2: Ja. Som jeg skriver: Ved Enkeltpostering vises bilaget nederst, og noten står øverst i bilaget. Men hvis du vælger "Vis bilag" for at kunne se det, når der skal laves en flerbenet postering, så står noten på højkant i venstre bilagsside. Du kan bare prøve at åbne et bilag, der er tilknyttet en postering, og hvor bilaget har en note. Sværere er det ikke at konstatere.
Men noget, der er meget vigtigere: Jeg har haft andre indlæg ang. Inbox, hvor jeg føler, at i slet ikke agerer på alle de uhensigtsmæssigheder, der i forbindelse med Inbox.
Mine indlæg er flg.: 08.10.2020 Indscanning, 20.11.2020 Inbox - gen, igen, 27.11.2020 Inbox - igen og 08.12.2020 Indlæsning af bilag i Inbox.
Jeg mener, at der er alt for mange forhindringer i Inbox, ogjeg forstår slet ikke, at I kan være Jer selv bekendt.
Inbox er kun for at vise, at der kommer fornyelser, men store tilbageskridt er måske fornyelser, men ingen fremskridt. Tag for eksempel den måde i smider bilag ind i boxen eller adskiller bilag. Ingen struktur overhovedet. Mine kunder sender mails med flere filer, der hører sammen. For at jeg kan styre det i Inbox, er jeg nødt til at videresende en mail ad gangen, gå ind i Inbox og derefter finde de sammenhørende filer rundt omkring for at kombinere dem. Det går hurtigt med indlæsningen i Inbox, men de få sekunder, der vindes der, bliver efterfølgende til spildte minutter.
Hvis i tror, at vi administratorer hele tiden tømmer Inboxen, så er i langt fra virkeligheden. Noget arbejde er nødvendigt og noget kan vente. Derfor vil Inbox altid være fyldt med en vis mængde, der kan vente. Så kan vi selvfølgelig lægge de "overflødige" bilag i en anden mappe, men ærlig talt, når vi tidligere havde en velfungerende "Indscannede bilag", hvorfor skal vi så gå baglæns.
Men læs nu mine ovennævnte indlæg grundigt.