Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Balance på afdelingsregnskaber

0
Hej.

Er det ikke muligt at man kan tilvælge en balance på afdelingsregnskaber?

I de tilfælde hvor man indregner leasing aktiver vil det være ret smart at man kunne tilvælge en balance.

Anne
i Forslag » Salg af (160 points)

3 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Du har ret i, at afdelings regnskabs rapporten ikke medtager balance konti.

Du kan dog køre saldobalancen og medtage balancekonti og afdeling her. Det kræver godt nok så, at du kører den afdeling for afdeling.

Jeg vil dog lige lade dit indlæg stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders ønsker/kommentarer. Jeg ved der er meget få kunder der bruger afdelinger på deres balance konti, men lad os se reaktionerne fra dem.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan.

Tak for dit svar. Jeg har godt set at jeg kan trække en balance pr. afdeling, men i og med at der er over 100 afdelinger, så vil det være en meget langsommelig proces at tage den enkeltvis.

Håber der er andre der også kunne bruge det :-)

Anne
Forslag af (160 points)
Hej igen

Dit indlæg har du stået åbent et par måneder og det ser ikke ud til, at andre kunder har nogle ønsker om dette umiddelbart, så jeg må desværre afvise dit forslag i første omgang.

Vi får rigtig mange andre gode forslag fra vores kunder så vi vælger at prioritere dem som kommer flest kunder tilgode.

Det du evt. kan gøre er at tage fat i vores samarbejdspartner Crediwire. De kan muligvis hjælpe med at opfylde dit behov

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)