Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af bilag sendt fra App

0

Vi har mange medarbejdere der køber ind og som er mere eller mindre gode til at huske at aflevere bonnerne :-) Jeg håbede at jeres app ville kunne løse det problem for os, men vi er stødt ind i problemer mht. godkendelse af de bilag der bliver sendt til SmartInbox fra app'en. Jeg kan nemlig ikke vælge separat at bilag der indsendes via app'en altid skal godkendes. Lige nu er muligheden enten at alle bilag uanset kilde skal godkendes ELLER at bilag fra app'en og fra computeren autogodkendes og resten (fra printer og email) sendes til godkendelse.

Det er ikke valgmuligheder vi kan bruge i vores tilfælde, - så vores ønske er at man selv kan vælge hvilke kilder der skal tilkobles godkendelse på

I mine øjne er det lidt ulogisk at app'en sidestilles med computeren, da det - måske kun i vores tilfælde (?) - er medarbejderne i 'marken' der bruger app'en og som revisor kræver godkendelse på.

På forhånd tak :-)

Med venlig hilsen

Lisbeth Rothman, Fonden Concura

i Forslag » Bilagshåndtering af (170 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Lisbeth

Tak for dit feedback.

Jeg kan godt se udfordringen. Den tekniske forklaring er at dokumenter der kommer fra appen også "uploades" så de kommer ind på samme måde som en dokument der drages og droppes fra computeren og derfor kan e-conomic ikke se forskel på dem.

Vi er godt klar over at det er et ønske at dokumenter fra appen skal godkendes hver for sig, da det er det mest logiske. Vi har noteret os ønsket, og alt afhængig af hvilke andre funktioner, der skal implementes så vil det nok blive løst i løbet af 3-6 måneder.

I mellemtiden kan du evt. slå direkte upload til og fra når du sidder selv og arbejder med dokumenter som skal hentes ind i inboxen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)