Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




inbox - justering af to kolonner

+9
Jeg kan ikke forstå at man ikke kan justere vinduesstørrelsen, således at man giver mere plads til bilaget og mindre til bogføringsfelter.

Bilaget bliver for lille at kigge på, og der er en masse ledig plads i venstre side, hvor man blot kunne lade bogføringsfelterne fylde mere nedaf - som en ekstra mulighed kunne man vælge at have bogføringslinierne liggende OVER bilaget.

Nu arbejder jeg på en 32 tommer skærm til hverdag - men når man prøver at lave noget på en laptop bliver det ALT for småt.
i Forslag » Salg af (1.4k points)
genåbnet af
Hej

Helt enig, har selv tidligere foreslået samme.

2 Svar

hej igen Ted

Det er et fint forslag, jeg lægger det i ønskebrønden og så må vi se om det når igennem nåleøjet.

Det afhænger både af hvilken andre forslag der er på bedding, hvor mange der stemmer for dit forslag og hvor teknisk krævende det er at gennemføre.

Så lad os se hvad fremtiden bringer ;)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej igen Ted

Dit forslag har efterhånden ligget herinde i et stykke tid nu.
Vi har af et par omgange snakket om denne mulighed og vi er kommet frem til, at vi ikke vil gå videre med dit forslag. Der er mange holdninger til lige præcis det emne du omtaler her og gennem kundeundersøgelser er vi kommet frem til, at vores nuværende setup rammer bredt i forhold til vores kundebase. 

At man selv kan justere forskellige områder af vores applikation vil altid være at foretrække, men vi går efter at bygge et produkt, der så langt hen af vejen rammer flest mulige bedst. Dermed ikke sagt justering ikke giver mening. Vi vil dog fokusere på nogle af de andre gode forslag vi har fået fra brugere. 

Du skal dog have tak for dit input. Det er altid værdsat. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)