Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note på begyndende ordre

+1
Kunne man ikke lave kundens "note" sådan, at når man har tastet kundens telefonnummer, og kommer ind på en begyndende ordre, at så kom kundens "note" automatisk frem? Jeg har tidligere arbejdet med Microsoft C5, og det er super rart, at der lige kommer en vigtig information frem, som man SKAL huske....
i Forslag » Salg af (150 points)

3 Svar

Hej

Tak for dit indlæg som jeg synes giver god mening. Jeg vil lige lade dit opslag stå åbent en måneds tid, for lige at se andre kunders kommentarer/ønsker til dette.

Du hører fra mig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Dit indlæg har nu stået åbent et par måneder og det ser ikke ud til, at andre kunder har ønsker om dette.

Vi får rigtig mange andre gode forslag fra vores kunder så vi vælger at prioritere dem som kommer flest kunder tilgode, så jeg må desværre afvise dit forslag i første omgang. Jeg vil ikke udelukke at det vil blive taget op på et senere tidspunkt

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Skanoil

Jeg sad lige og søgte på indlæg ang. ønsker til forberede noter og jeg faldt over dit ønske.

Det du ønsker kan vi allerede klare nu.

Hvis du har oprettet en note på kunden - under flere - noter og husker at sætte flueben i "Opfølgning" så vil der komme en anmærkning frem når du opretter tilbud/ordre/faktura.

Når du klikker på det blå ikon vises alle noter på kunden som er markeret med opfølgning og du kan bladre igennem dem.

Måske har du allerede fundet den funktion og bruger den måske flittigt, ellers vil jeg bare lige gøre dig opmærksom på den :)

Rigtig god dag herfra.

Forslag af 🔒 (55.9k points)